Οι Επιθεωρητές της Κεραμέως- επιστροφή στο αποτυχημένο μέτρο του 1830 και 1982
Οι Επιθεωρητές της Κεραμέως - επιστροφή στο αποτυχημένο μέτρο του 1830 και του 1982
Ο στόχος της κας Κεραμέως είναι προφανής, να «πουλήσει», για άλλη μια φορά, επικοινωνιακά ένα θέμα προσπαθώντας να βάλει την κοινωνία απέναντι στους «τεμπέληδες» εκπαιδευτικούς .
Η υπουργός Παιδείας ολοκληρώνει τα αναχρονιστικά μέτρα της με ταχύτητα που δείχνει την αγωνία της κυβέρνησης της ΝΔ να εκπληρώσει τις δεσμεύσεις της.
Μετά από 41 χρόνια, καθολική εφαρμογή της ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και πιστή στο μοντέλο Θάτσερ
που απέτυχε παταγωδώς στην Μεγάλη Βρετανία και έχει οδηγήσει σε μαζικές παραιτήσεις εκπαιδευτικών στη Γερμανία, στην Αμερική, στην Αγγλία και άλλες χώρες που διαχώρισαν τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς και τώρα ψάχνουν προσωπικό.
Από την μία και με περηφάνεια η Νίκη Κεραμέως δηλώνει ότι :
«Χρειάστηκαν 4 δεκαετίες για να καταφέρουμε το αυτονόητο: να αξιολογηθούν οι εκπαιδευτικοί μας, σε μία καθαρά βελτιωτική διαδικασία, που θα αποφέρει μόνο οφέλη στους ίδιους, στα παιδιά μας, στο εκπαιδευτικό σύστημα, σε ολόκληρη την κοινωνία. Ξεκινά στην πράξη η υλοποίηση μίας κομβικής μεταρρύθμισης, που πολεμήθηκε μανιωδώς για 40 χρόνια από λίγους και θα λειτουργήσει ευεργετικά για όλους...εφαρμόζεται στην πλειονότητα των ευρωπαϊκών χωρών και η αξιολόγηση θα αποτελέσει κρίσιμη παρακαταθήκη για την αναβάθμιση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος »
Από την άλλη οι δάσκαλοι και καθηγητές υποστηρίζουν ότι οι επιθεωρητές στην τάξη θα είναι ταφόπλακα στο νεκρό σώμα της εκπαίδευσης και κατέβηκαν στο δρόμο με τους καλλιτέχνες, αντιδρώντας στην ατομική αξιολόγηση που θέσπισε η υπουργός Παιδείας, χωρίς διαβούλευση και συναίνεση και ο εκπαιδευτικός βρίσκεται υπό διαρκή πίεση, με ένα τεράστιο γραφειοκρατικό έργο να «πέφτει» στις πλάτες του εις βάρος της παιδαγωγικής δουλειάς και μέσα στο σχολείο κυριαρχεί ο φόβος, ο ανταγωνισμός, η γραφειοκρατία και ο αυταρχισμός, εις βάρος της χαράς, της συνεργασίας, της παιδαγωγικής δημιουργίας, της δημοκρατίας.Τα αναλυτικά προγράμματα , η λεγόμενη «ύλη», έχει γίνει τόσο απαιτητική που «κατασκευάζει» παιδιά αμόρφωτα. Οι γονείς βάζουν το χέρι στην τσέπη για να στηρίξουν τα παιδιά τους. Η πρόσβαση στο Πανεπιστήμιο γίνεται όλο και πιο δύσκολη για να φτιαχτεί «πελατεία» για τα Ιδιωτικά Κολλέγια
Αγαπητοί συμπολίτες
Αν ήθελε η Πολιτεία να αναβαθμίσει την Παιδεία πέραν ότι θα έπρεπε να χρηματοδοτήσει γενναία για να φτιάξει τα νέου τύπου Σχολεία όπως περηφανεύεται θα είχε λύσει το στεγαστικό πρόβλημα των σχολείων ή την πλήρη και έγκαιρη στελέχωσή τους.
Αντίθετα, αυτό που θέλει να φτιάξει είναι ένα Νέου Τύπου Σχολείο, το κατηγοριοποιημένο, φτωχό σχολείο που ανταγωνίζεται το ένα το άλλο και ψάχνει χρηματοδότηση, και έναν Νέου Τύπου Εκπαιδευτικό ο οποίος θα είναι τυφλό όργανο υποταγής.
Έχουμε ζήσει μια δεκαετία με τέτοιες πολιτικές (Μνημόνια) που έχουν υποβαθμίσει τη ζωή μας ανεπανόρθωτα: μείωση του εισοδήματος, ανεργία, οι νέοι άνθρωποι να μεταναστεύουν, υποβάθμιση του Κράτους Πρόνοιας και τώρα βιώνουμε τη λεγόμενη «κρίση της ακρίβειας».
Όλα έχουν πάρει την «κατιούσα»: υγεία, παιδεία, εργασία, στέγαση, περιβάλλον, Κράτος Δικαίου.…
Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, το Υπουργείο Παιδείας κατηγοριοποιεί εκπαιδευτικούς ,σχολεία και μαθητές και οι Σχολικοί Σύμβουλοι και οι Διευθυντές μετατρέπονται σε Επιθεωρητές αντί να γίνουν υποστηρικτές.
Έτσι τα << κακά>> της εκπαίδευσης χρεώνονται στο σχολείο ,στον εκπαιδευτικό στον μαθητή και την οικογένειά του που πρέπει να βρουν χορηγίες για να επιβιώσουν και απαλλάσσουν το υπουργείο από τις ευθύνες της
Απέναντι σε αυτές τις μεθοδεύσεις ενάντια στο δημόσιο σχολείο και την απαξίωση των εκπαιδευτικών οι οποίοι βρίσκονται υπό διαρκή πίεση με ένα τεράστιο γραφειοκρατικό έργο στις πλάτες τους και εις βάρος της παιδαγωγικής τους εργασίας προκειμένου να πειθαρχήσουν στο νέο μοντέλο και Νέου τύπου πτωχού Σχολείου που προωθεί η κυβέρνηση και οι εγκάθετες διαχρονικές πολιτικές των τελευταίων δεκαετιών που ήταν ορατές μέσα από τα δεκάδες νομοσχέδια σκοπιμότητας των πολιτικών καθεστώτων έρχεται η Ελλήνων Πολιτεία με όραμα και πρόγραμμα να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων που αυτό βέβαια προϋποθέτει πλήρη εξοπλισμό και απαραίτητη στελέχωση με τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη και των καθαρά Ελληνικών τεχνών έκφρασης και καλαισθησίας αλλά και ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης εξάσκησης ,εκγύμνασης σωματικής και πνευματικής μόνο εντός του σχολείου και στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας θα δοθεί ιδιαίτερη σημασία γιατί στην Ελλήνων Πολιτεία το λειτούργημα του εκπαιδευτικού είναι ύψιστο και για το τεράστιο έργο τους θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά με την υποχρέωση τους να προάγουν με άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο αξιακό Σύστημα δλδ τις αξίες ,τις αρχές και τους πολιτειακούς νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών.
Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τεράστια οικονομικά εργαλεία τα οποία συνοδεύονται με μια σειρά νομιμοποιητικών εγγράφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.
Δεν υπάρχουν σχόλια